Nejnižší provize na trhu!
Jak prodat nemovitost lépe

Jak zatraktivnit prodej nemovitosti

Prodáváte nebo pronajímáte nemovitost, ale zájemci nikde? Zkuste se na nemovitost podívat z pohledu kupce. Možná k ní máte citovou vazbu a zdá se vám, že má mnoho předností. Buďte ale objektivní a zaměřte se na to, co bude třeba vylepšit. Nemusíte jít s cenou dolů, využijte služeb Home Stagera, který vám s využitím jednoduchých úprav vytvoří vysoce atraktivní nabídku!

Home Staging je proces řady úkonů, pomocí kterého dokážete vyzdvihnout klady nemovitosti, a to za pomoci minimálních nákladů. Jde o vyvolání pozitivního dojmu z nemovitosti, zlepšení atmosféry i celkového obrazu.

V předešlém článku ‚‚Tipy, rady a inspirace – Jak prodat nemovitost’’, jsme nastínili, že prodej nemovitosti je u většiny lidí jedním z největších obchodů za celý život, proto by měli klást důraz na detaily. Prodeji nemovitosti proto věnujte více, než jen sepsání pár vět v inzerátu a nafocení nemovitosti mobilem. Především byste si měli zjistit, jak se kvalitně připravit na prodej nemovitosti, respektive, jak prodej nemovitosti zatraktivnit, aby se tržní cena navýšila o desítky procent.

Jak levně a rychle zvýšit atraktivitu nemovitosti? Využijte Home Staging!

Home Staging je specializovaná služba při prodeji nemovitosti, která se zaměřuje na detaily, estetiku a profesionální nafocení nemovitosti před samotným prodejem. Techniky Home Stagingu dokážou nemovitost ve stejné kategorii výrazně odlišit od těch nepříliš dobře prezentovaných. Nepleťme si ale Home Staging s interiérovým designem. Home Stager nezná vkus budoucího kupce, proto pracuje s prostorem jako s tržním produktem.

Vylepšení nemovitosti před prodejem také neznamená, že byste se museli pouštět do zásadnějších rekonstrukcí, nebo dokonce přestavby. Máte-li například v úmyslu vylepšit koupelnu, vybourat příčku mezi dvěma místnostmi nebo přistavovat podkroví, pak doporučujeme tyto plány nechat stranou.

Jestliže má Vaše nemovitost potenciál k podobným vylepšením, pak na ně můžete zájemce upozornit a prezentovat je jako výhodu. Neinvestujte do nábytku a nákladných úprav. Základní myšlenkou Home Stagingu není peníze utratit, ale vydělat. Je to především marketing Vaší nemovitosti. Mnohdy stačí málo, aby prostor působil hezky, čistě, prostorně a upraveně. Absence Home Stagingu cenu nemovitosti snižuje, jakmile Home Staging využijete, cena nemovitosti rapidně vzroste.

Služba Home Stagera se pomalu začíná dostávat do povědomí prodávajících, kteří ji čím dál více vyhledávají. Jakmile ale roste poptávka po službě, roste i cena služby – tento jev určitě všichni dobře známe i z jiných oborů. Přestože je poptávka po Home Stagingu čím dál vyšší, podle nás by měla být tato služba při prodeji nemovitosti ze strany realitní společnosti samozřejmostí a zcela bezplatná. Pakliže realitní společnosti svěříte prodej své nemovitosti, přirozeně očekáváte, že ji realitní společnost prodá za co nejvyšší možnou cenu a využije k tomu všechny dostupné prostředky, tedy i Home Staging.

Ovšem v českém prostředí není mnoho realitních společností, které by kladly důraz na prodej nemovitosti s využitím maximálního potenciálu dané nemovitosti a dostupných služeb, které zajistí rychlejší a především cenově zajímavější prodej Vaší nemovitosti.

House Herous je jedna z mála realitních společností, která před prodejem Vaší nemovitosti využívá Home Staging. Stačí přitom tak málo. Chcete-li skutečně prodat nemovitost za vysokou cenu, necháme nemovitost připravit aranžérem a nafotit profesionálním fotografem. To ale není vše, pro efektivní prodej Vaší nemovitosti využijeme unikátní model 360 stupňové prezentace. Případnému zájemci o koupi Vaší nemovitosti bude umožněno projít si nabízenou nemovitost z pohodlí svého domova pomocí online aplikace a zaměřit se v klidu na detaily nemovitosti.

Aplikace umožní zájemci prozkoumat jakoukoliv část nemovitosti a přesně to můžete využít ve svůj prospěch. Sami dobře víte, že pokud Vám při výběru určitého produktu v obchodě stojí za zády prodejce, nejste úplně uvolněni a nevěnujete výběru zboží plnou pozornost. Často pak prodejce od Vás uslyší ‚‚musím si to promyslet a ozvu se Vám’’. 360° aplikace dodává zájemci o nemovitost pocit klidu, pohodlí a především čas na rozhodování před koupí nemovitosti. Jakmile se zájemce do Vaší nemovitosti zakouká, zvyšuje se potenciál, že nemovitost od Vás zakoupí. Vy se můžete předem na prodej nemovitosti chytře připravit a s námi 360°aplikaci nastavit tak, aby se zájemci Vaše nemovitost natolik zalíbila, že jinou už chtít nebude. Uvidíte, že poznáte rozdíl s nadstandardním servisem, který Vám poskytne společnost House Heroes při prodeji nemovitosti.

Víme velmi dobře, že prodává design, detailní zpracování a moderní trendy. Můžete samozřejmě prodat svou nemovitost s využitím svépomoci a nemovitost před prodejem připravit k obrazu svému. Rádi Vám proto poskytneme rady, jak by taková příprava měla vypadat. Především mějte na paměti, že každý z nás má jinou představu o uzpůsobení interiéru, proto nechte místo pro fantazii a veškeré nepotřebné věci se snažte z bytu odstranit. Příliš mnoho věcí opticky zmenšuje prostor, proto se snažte byt vyklidit a co nejvíce ho tak „provzdušnit“.

Ideálně připravená nemovitost k prodeji je ta, kde je pouze minimum věcí, potřebných k jejímu provozu. Dejte si záležet na úklidu, zejména kuchyně a koupelny, tyto dvě místnosti by měly vypadat maximálně sterilně čisté. Závažnými nedostatky v bytě, které kupce téměř jistě odradí, je špinavá omítka nebo dokonce plíseň v rozích. Vyperte veškeré textilie, vysajte koberce a vyčistěte sedačky a křesla. Knihovna vypadá daleko lépe, když je poloprázdná, než když je plná knih, čajových setů po babičce a prachu.

Využijte při prodeji slunce! Do Vašeho domu nebo bytu by mělo prostoupit slunce a jeho hřejivé paprsky. Všechny žaluzie a záclony musí být roztažené, světlo totiž Vaše bydlení opticky zvětšuje. Prostor zvětší také kompletní vymalování a přetření všech barevných zdí na bílo. Každá barva působí na lidi rozdílně a věřte, že bílá Váš prosluněný byt prodá nejlépe.

Stejně tak z bytu odstraňte Váš soukromý život. Přestože máte k určitým věcem, fotografiím a doplňkům osobní vztah, ostatním se však líbit nemusí. Odstraňte všechno, co je jen trochu osobní. Váš byt by měl vypadat jako hotelový apartmán k pronájmu.

Pakliže se nechcete spokojit pouze s běžným inzerátem typu ‚‚Prodávám nemovitost – zavolejte’’ a nechcete být jedni z mnoha prodávajících na přeplněných realitních serverech, kde Váš inzerát zapadne, případně nemáte zkušenosti s prodejem nemovitosti, pak využijte ‚‚něco více’’. Home Staging a model 360° prezentace s využitím online aplikace pro procházení nemovitosti bez jejího fyzického navštívení je přesně ta služba, která splní veškeré Vaše představy o úspěšném, rychlém a především finančně zajímavém prodeji nemovitosti. Za finance, o které díky Home Stagingu vzroste prodejní cena nemovitosti, si může například zaletět s rodinou na několikatýdenní dovolenou k moři. A to za to už stojí, že?

Nemovitost je většinou jednou z nejcennějších věcí z našeho majetku, proto bychom měli při prodeji k našemu majetku přistupovat tak, abychom jej co nejvíce zpeněžili, a to si žádá kvalitní přípravu. Zájemci se při koupi nemovitosti rozhodují mimo jiné také na základě pocitu. V článku věnovanému Home stagingu jako nové dimenzi při prodeji nemovitosti jsme konstatovali, že na první dojem nemáte druhý pokus. První dojem z prohlídky je psychologický jev, který může rozhodnout o celkovém pocitu, s nímž zájemce z prohlídky odchází. Proto nepodceňujte první kontakt s nemovitostí. Tím mohou být i pouhé vstupní dveře do domu nebo bytu. Nemluvě o schodišti a společných prostorách – není nic horšího, než když je na chodbě nepořádek a potenciální kupec má negativní dojem ještě před odemčením dveří Vašeho bytu. První dojem udělá i hezky upravená ulice, v níž se Vaše nemovitost nachází. Rozsypaná popelnice a psí výkaly Vám zcela jistě byt neprodají. Nepodceňujte ani vůni. Člověk nakupuje všemi smysly, nejenom očima. Když potom vstoupí do Vašeho bytu, neměl by cítit nepříjemné pachy. Šanci na prodej Vám zvýší spíše vůně čerstvě dopečeného jablečného koláče, než neodnesených odpadků.

Nepodceňujte proto Home Staging a nové trendy při prodeji nemovitosti, které odliší Vaši nemovitost od těch ostatních. Pokud si nevíte rady, najměte si profesionály. Poradit s dobrým Home Stagingem by měl každý dobrý makléř. Pro House Heroes je správná příprava na prodej naprostým standardem a Home Staging zajišťuje pro každého klienta.

Líbil by se Vám Home Staging u Vás doma? Ukažte nám, že se Vám článek líbil, sdílejte ho se svými přáteli na Facebooku a třeba zrovna Vám byt upravíme.

Chcete dostávat více užitečných rad z oblasti realit? Sledujte naši facebookovou stránku House Heroes, označte ji jako‚‚To se mi líbí’’ a buďte s námi v kontaktu.

HouseHeroes.cz – Spolupracujte s hrdiny, měníme svět realit.